2017. január 3., kedd

Téli szünet után / After the Winter Holiday



Tegnap még kiszaggattuk és megsütöttük az utolsó sütit a téli szünetben.
Ma ugyanazzal a finom diós-vajas keksszel és meleg kakaóval vártam haza az aprónépet a suliból és az oviból. Már sötétedett, mire hazaértek.
A nappaliban még áll a nagy karácsonyfa, de a gyerekek szobájában ma lebontottam a kicsi lucfenyőket, nagyon elszáradtak már.
Az adventi gyertyák maradék szálait gyújtottam meg a délutáni terítéshez, de lassacskán el kell engedni az ünnepet.
A toboz díszeket viszont karácsony után vettem, hogy a tél hátralévő részében díszítsék az otthonunkat.










6 megjegyzés:

  1. Milyen gyönyörű az utolsó kép! Persze a többi is az :o), de ez az utolsó valahogy kifejezi mindazt, amit leírtál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen valami szép is az ünnep után. :)

      Törlés
  2. Ti még bírtok sütit enni? :) Jelenleg úgy gondolom, hogy sütni és sütit enni is csak húsvétkor fogok legközelebb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te figyelj, ha hiszed, ha nem nálunk kajálás szempontjából nem kiugró a karácsony. Többet sütök, ez igaz, de nem nagy mennyiségeket, mert nem falunk. :)) Csak annyit eszünk mennyiséget tekintve, mint máskor.
      Annyival ünnepibb a dolog, hogy megvannak a válogatott ételeink karácsonykor.

      Törlés
  3. Nagyon szép képeket hoztál most is. A gyerekek biztos örültek a szép terítéknek, a fini enni- innivalóknak. Nagyon ízléses az asztali dekoráció, szépen átgondolt, megtervezett. :)Én még kicsit őrzöm a karácsony lelkét- szellemét, olyan jó, még a kandallóban gyertyát gyújtani, reggel odabújni betakarózva a karácsonyfa mellé a kanapéra, és kakaót iszogatni.
    Még mi is sok gyertyát gyújtunk, sokat játszunk az új játékokkal, . én is készítettem még ma az unokáimnak fini kókuszgolyókat, nagyon örültek neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasni, amit írsz! :)
      Nehezen szoktuk mi is elengedni...

      Törlés