2017. január 15., vasárnap

Tea és keksz / Tea and Cookies



Mióta egy szép új babakonyhát találtunk a karácsonyfa alatt, nálunk folyton csak fő a tea és sülnek a sütemények. :) Az új kiskonyhában az a legjobb, hogy sütője is van, ahol ki-be járnak a sütik és kekszek a tepsiben. Ezért bővítettem a meglévő készleten, és ezeket a gyapjúfilc kekszeket készítettem a teadélutánokhoz. Egyszerűen csak összeragasztottam a rétegeket, a tetejére pedig kis fa dekorációk kerültek.
Lizi teás dobozaiba pedig apró teafiltereket varrtam, mind más színű. Picit kitömtem őket, a vékony horgolófonal végére pedig rajzlapból papírcímkét ragasztottam, amire apró mézi figurákat nyomdáztam.
Nagy volt az öröm, megyek is teázni. :)










16 megjegyzés:

  1. Úgy látom csak idő kérdése és lesz konkurenciád a konyhában:D Gyönyörűek lettek, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyem a kis szívét, hadd süssön csak, fél napokat kötényben van. :)))
      Köszönjük Tündi!

      Törlés
  2. Nagyon aranyosak! Teafilterünk már van a babakonyhában, meg sok egyéb cucc is, de ez a keksz jó ötlet újításnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak kicsit többet készíts, mint amennyi befér a tepsibe, mert fogy...de lehet, hogy csak nálunk van valami mesebeli fekete lyuk, ami örökre elnyeli az apróságokat. :))))

      Törlés
  3. Névtelen15/1/17 21:33

    De szépek!! A teafilter nagyon jó ötlet, erre még nem is gondoltam. Milyen jó sora van a kis Lizinek, hogy ilyen szép, saját készítésű játékokkal játszhat, és persze nektek is, hogy ennyi finomságot ehettek, ihattok!
    Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hajni! Én is úgy vélem, hogy egész más hangulata, más érintése van ezeknek a játékoknak. Tegnap jó későn este is kiszökött Alíz az ágyából, és csak azt hallottuk a sötétben, hogy finoman kocognak a porcelán csészék és tányérok a szőnyegen :))))Nekünk egyébként jár a menühöz tepsiben sült hal túrógombóccal, és ecetes pizzával....például. :))))

      Törlés
    2. Igen, szerintem is egészen mások ezek a játékok, sokkal értékesebbek, és igényesebbek, mint bolti társaik. Képzeld, én olyan oviban dolgozom, ahol ilyen kézzel készített játékokkal játszhatnak a gyerekek. És ez nem csak nekik jó, hanem nekünk, óvónőknek is, mert kedvünkre alkothatunk... horgolt sütiket például...
      A menüre benevezek:)

      Törlés
    3. Csodás, nagyon illik hozzád ez a munkahely. <3
      Összegyűjtöttem egyébként az eddigieket egy facebook albumba, ha gondolod, benézhetsz oda is!

      Törlés
    4. Megnéztem, nagyon szépek!!! A teafiltereket biztos megcsinálom, nagyon tetszik!!

      Törlés
    5. Ha nagyon strapás a használat, sok kisgyerek használja, akkor esetleg érdemes beszegni, vagy nem foszlós anyagból készíteni,de ezt úgyis tudod majd. :)) Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  4. Csodaszépek lettek a sütik! De jó Aliznak, hogy van egy ilyen anyukája :o))) Na persze neked is jó, hogy van kivel teázni :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy ám, én vagyok nagyon szerencsés! :))

      Törlés
  5. Névtelen23/1/17 10:15

    Szia Modeszta!

    Nagyon szép holmikat alkotsz, csak ámulok!

    Azt szeretném kérdezni, hogy milyen ragasztót használsz filchez? Eddig csak párszor próbáltam filcből készült dolgot ragasztani, de csúfos vége lett, sehogy sem akart ragadni, végül inkább összeöltöttem.
    Szívesen készítenék ilyen kekszeket a kislányomnak én is, de ragasztani azért gyorsabb lenne, mint varrni. :)

    Köszönöm!
    Borisz, a macska (:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm a kedves szavakat! :)

      Az a lényeg, hogy én nem barkácsfilcet, hanem vastag, jó minőségű gyapjúfilcet használok. Ezekhez használhatsz ragasztópisztolyt, mert nem áztatja el, nem üt át rajta. Nagyobb munkáknál mindenképp érdemes kipróbálni, de ha mondjuk te is gombokkal díszítenéd a kekszeket, akkor azt össze is lehet ölteni, gombostul, rétegestül, mindenestül. :)Ha nincs szép gombod, nagyobb gyöngyöt is ölthetsz rá.

      Törlés
  6. Névtelen23/1/17 10:34

    Á, értem! Akkor ez lesz a titok nyitja, köszönöm! :)

    VálaszTörlés