2017. január 16., hétfő

Limonádék / Lemonade Bottles



Maradva kicsit a babakonya-cukrászda témánál....
A mindennapos lelkes felszolgálás közben kiderült, hogy az itthoni élő példát követve a gyerekek szívesen kínálnak bennünket szörppel és limonádéval is a tea mellé. Viszont nem voltak megfelelő üvegeink ehhez a kis cukrászda polcán. Pedig beláthatjuk, hogy az nem állapot, ha a  gyerek teáskannából tölti a limonádét.  :) 
Gyorsan orvosoltam ezt a problémát is, és elkészültek ezek a limonádés üvegek. 
Kis joghurtitalos palackok tökéletesen megfelelnek erre a célra, én Green Gate öntapadós címkéket ragasztottam rájuk és csinos kis tetőt kaptak. 
Most már ihatunk. Amennyi csak belénk fér. :)





4 megjegyzés:

  1. Bakker, megint egy ötlet, amire azt mondom, hogy a fenébe nem jutott eszembe nekem ez eddig? :))))
    Annyira egyszerű, aranyos, ízléses!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Köszi, én csak bámultam be a hűtőbe, és egyszer csak ez jött, hogy néééézd már, limonádés üveg! :))))))

      Törlés
  2. egyszerűen ínycsiklandóan cukik!!!:)

    VálaszTörlés