2017. január 13., péntek

Kapuk / Gates


Nagyon szeretem a kapukat, a míves, vasból készült munkákat, de a rusztikus, régi fakapukat, és viharvert kertkapukat is. Rajtuk a kilincseket, amiknek története van. Külföldön és itthon is rengetegszer megakad a szemem rajtuk. Most is találtam egyet a fotók között, még Ausztriában álltam meg, hogy bekukucskáljak ezen a kapun. 
Emellett nagyon szeretem a távolba kanyargó havas utakat is, és így a kettőt együtt bármeddig el tudnám nézegetni.
Arra emlékeztet, hogy az egyszerűnek tűnő dolgok milyen fontosak lehetnek az életben. 
Ma is csak egy egyszerű péntek volt, de finomat sütöttem hétvégére, a férjem korán elindult a munkahelyéről és épségben hazaért.
Holnap ha kell, lapátolunk, és ki sem mozdulunk itthonról. :)


4 megjegyzés:

  1. Ezzel én is pont így vagyok,szeretem fotózni az ajtókat , kapukat, ablakokat.Minél régibb és különlegesebb annál izgalmasabb. Vajon milyen történet van mögötte??
    Szép nyugodalmas hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, téged még irigyellek is ez ügyben, mert kapu ügyben bizony Anglia az egyik legjobb hely a világon! :))))
      Nektek is szép hétvégét!

      Törlés
  2. Nagyon szép a kép, és nagyon jó, hogy ezt leírtad! Olyan kicsinek tűnő dolgok is boldoggá tesznek, és minden napnak megvan a maga csodája. Esett a hó!!! Szép hétvégét nektek! Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek is szép havas napokat Hajni!
      Igen, este esett le a híradóból, hogy tegnap péntek 13 volt. :))
      No, ezek engem pl. nem érdekelnek, nem befolyásolnak, annak örülök, ami van, vagy amit ki lehet hozni belőle. :)

      Törlés