2017. január 9., hétfő

Félmilliós jégkoszorú / Ice wreath at half a million


Az oldal olvasói között elég nagy számban vannak olyanok, akik csak a blogot követik, a facebookon nincsenek jelen. Különleges, régóta tartó ismeretségeket kötöttem ezen a felületen.
Nagyon örülök annak, hogy ilyen sokan jöttök a blogra, és itt szeretném újra megjegyezni, hogy mindig is ez volt a cél! Egy blog, ami gyűjteménye, visszanézhető naplója lehet mindannak, ami nálunk történik. 

Újévkor vettem észre, hogy a blogos megtekintések száma közelít az 500.000-hez...
Mire szóhoz jutottam a felismeréstől, egy-két nap alatt jócskán meg is haladta azt.
Nagyon hálás vagyok a figyelmetekért, a kitartó érdeklődésetekért!

Mivel ilyen fagyos időkben ért ez a szép, megtisztelő szám, gondolkodtam, mit is mutathatnék nektek, ami bárki számára megvalósítható, gyors, egyszerű, és gyerekekkel is elkészíthető. Ami kicsit olyan, mint mi magunk, van benne egy kis kert, egy kis otthonos hangulat, egy kis kreativitás, játék a színekkel és formákkal, és örömteli alkotás.

Így készültek el ezek a jégkoszorúk. Természetesen az alapötlet nem az enyém, de most nálunk is sor került rá. 

Szilikon sütőformákat, a kertben gyűjtögetett apróságokat és maradék szalagokat használtunk hozzá.
A nagy formát félig, a kicsiket kb 3/4-ig töltöttük vízzel, elrendeztük a belevalókat. És egyszerűen hagytuk megfagyni a teraszon.  Felakasztottuk, hogy ezekben a zord időkben is legyen azért mit nézegetni odakint. :)

Amint jön a melegedés, ígérem, jelentkezem majd egy üdítő játékkal. :)
Szeretettel várlak Benneteket továbbra is! 















8 megjegyzés:

  1. Az 500ezerből 300ezer én vagyok. :)))))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Good job!-ahogy az angol mondja :)

    VálaszTörlés
  3. Gratula a 500ezerhez, ezek a koszorúk nagyon-nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Rita, örülök, hogy itt vagy! <3

      Törlés
  4. Névtelen11/1/17 22:46

    Hogy én erre miért januárban találok rá?!!! Ezentúl én is lelkes olvasó leszek, hoszen, amikor kerestem kinti ötleteket díszítésre, akkor bezzeg, de lehet, hogy azért elolvadt volna még decemberben most viszont megmarad. Mi a tapasztalat meddig maradt meg? Hova tetted? Nem folyt be a víz? Nos, én csak ilyet találtam tavaly http://lakberinfo.hu/dekoracio/lakasdekoracio/2015-12-13-karacsonyi-dekoracios-otletek-teraszok-verandak-bejarati-ajtok-diszitesehez/, de ezek is jól jöttek, már, ami szolíd volt. Margó

    VálaszTörlés
  5. No, akkor Isten hozott az oldalon Margó! :)
    Megnéztem, amit küldtél, nagyon jó képek vannak közöttük!

    Decemberben bizony elolvadt volna a jégkoszorú, tényleg csak akkor érdemes vele bíbelődni, ha tartósan fagy. A miénk még változatlanul tartja magát, hét elején készült. Kint van a kerten, olyan helyen, ahova nem süt a téli nap, és látják a gyerekek az ablakból. Ha elolvad, akkor majd szépen elfolyik a víz, a maradékot meg összesöpröm. :)

    VálaszTörlés