2016. december 25., vasárnap

Ünnep / Celebration



Idén is az otthonunk képeivel szeretnék boldog karácsonyt kívánni mindenkinek, aki benéz hozzánk.



Ahogy nőnek a gyerekek, különleges ajándékok is kerülnek a karácsonyfa alá, amivel maguk készültek nagy titokban. A háttérben a tálcán Alíz mézeskalács csillaga a családnak. :)


Ezt a kis képet a Papának készítették, maguk festették, mérték, szabták, metszőollózták, én csak a ragasztópisztollyal segítettem.


Ezzel a fenyővel pedig engem leptek meg, ellopkodták a szívecskés anyagom maradékait, a fecnikből csíkokat vágtak és Albi felgombostűzte egy hungarocell kúpra. Egyszerűen imádom.




Jöhet a megérdemelt pihenés, legyen szép ünnepetek! 


10 megjegyzés:

  1. Köszönöm a jókívánságot, nektek is boldog ünnepet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nektek is nagyon szép karácsonyt kívánok és jó pihenést a téli szünetre! :o)

    VálaszTörlés
  3. Minden gyönyörű, mint mindig! :)
    A babákat Te varrtad? :)
    További jó ünneplést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ám! :)))
      Egy Albit és egy Alízt. :)
      Jane Bull: Babáskönyv

      Törlés
    2. Nagyon aranyosak! Ügyes vagy! :)
      És látom, új igazi konyha helyett van új babakonyha. :)

      Törlés
    3. Köszi, bár megdolgoztatott a könyv, mert kicsit szabadon értelmezi a méreteket. :)))
      A konyha elkészültét pedig átterveztem húsvétra. :)))

      Törlés
  4. Boldog Karácsonyt kívánok én is Nektek! Idén is jó volt benézni Hozzátok, inspirálódni. A "tappancsos" szarvasok hozzánk is megérkeztek, jó kis mérce lesz viszontnézni majd az évek múlásával!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsuzsa, minden jót kívánok én is a kis családodnak.
      Mindig nagyon örülök, ha benézel hozzánk, szívesen látlak jövőre is! :)
      Üdvözlöm a kis tappancsokat! :))

      Törlés