2016. december 17., szombat

Korcsolyamánia / Passion for Skates



Íme a gyöngyös karácsonyfa kistestvére, a korcsolyás párna.
Ugyanazt a finom karácsonyi anyagot használtam mindkettőhöz. 
A kicsi párnára még biggyesztettem aprócska gyapjúfilc leveleket ugyanolyan gyöngyökkel, mint amivel a karácsonyfát is díszítettem. Azt hiszem, remekül összeillenek.

Az a helyzet, hogy imádom a régi korcsolyákat. 
Nyugodtan megalapíthatnám a korcsolyázni nem tudó korcsolyagyűjtők klubját. :)
Valahogy úgy vagyok ezzel, mint Phoebe Buffay a biciklizéssel, ha értitek, mire gondolok. :)

Szépen gyarapszik a készlet, mindenféle antik darabom van már (és persze szánkó, meg síléc is). Legutóbb egy fantasztikus kék színű korit sikerült találnom, méghozzá gyerekméretben! 
(Majd megmutatom azt is ünnepek után, a karácsonyi pirosak elmúltával az előkert dísze lesz.)






8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett a párna! Illik hozzá a kis gyapjú levél a gyöngyökkel!

    VálaszTörlés
  2. Hogy sikerült Alma Magdi könyvet vásárolni? :) Láttam a Mikulásos bejegyzésnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Pagonyban, de már nincs, úgy látom....

      Törlés
    2. Itt van:
      http://www.lira.hu/hu/reszletes_kereso?h_gyorskereso=Alma+Magdi&kButton=1&kereses=000&blokk2=&x=0&y=0

      Törlés
  3. Csodaszepek es kellemesek ezek a parnak! Te olyan jol be tudod osztani az idodet,hogy ennyi mindenre jut. :) Korizni meg sohasem keso,hatha majd a gyerekekkel megtanulsz! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, egy kis vírusos fekvés igen jót tesz a keresztszemezésnek. :))))

      Törlés