2016. december 16., péntek

Gyöngyös karácsonyfa / Christmas Tree with Pearls



Közben befejeztem ezt a keresztszemes fácskát is. 
A csupasz fa mintáját a Pinterestről vettem, a díszítést már magunkra szabtam.
Kapott többféle gyöngyöt az ágaira, amik finoman csillognak a félhomályban, és masnis csomagokat a lábához. A tetején lévő két apró csengettyűvel még csilingel is, ha elmozdítjuk, ahogy egy igazi karácsonyi párnához illik. :)
A színeit úgy alakítottam, hogy illeszkedjen az idei ünnepi nappalinkhoz és a karácsonyfánkhoz.
Holnap megmutatom még egy kicsit világosban is, mert hozom mellé a kistestvérét.




6 megjegyzés:

  1. Már kíváncsi voltam a végeredményre! Szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Évi, ezt most nagyon szeretem én is! :)

      Törlés
  2. Ó, de gyönyörű! Már vártam, hogy mi lesz a hímzésből. :)
    Jövőre én is kihímzem, szerintem adventi naptárnak. A mostani is szép, szeretem, csak mindig zsizseg bennem az új iránti vágy az otthonunkban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zsizsegést ismerem!! :)))
      Különben is, adventi naptárból sosem elég! Meg karácsonyfából, meg hímzésből....stb. :))))

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, hogy gyöngyökkel díszítetted fel a fát! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ne felejtsek el szólni a fiúknak, hogy nem délutáni alvásra való! :)))) Lizi valahogy érzi magától. :))

      Törlés