2016. december 1., csütörtök

A mi adventi naptárunk / Our Advent Calendar



Az adventi naptárunk már jó pár napja készen várja, hogy elkezdődjön az esti nyitogatás. 
Magát a fát Papa fűrészelte tavaly, én festettem, idén pedig beszereztem hozzá ezeket a jó kis Ib Laursen számozott cink táblácskákat a Ribiszke lakberendezéstől. Került rá szalag, csengő és a gyerekek apró csomagocskái. Maga a fácska elég magas, majdnem egy méteres, így meghatározó dísze lett az otthonunknak az ünnepekre. A színeit is úgy válogattam, hogy illeszkedjen a többi karácsonyi dekorációnkhoz. Alakul a decemberünk. A következő fontos dátum 3-a lesz nálunk...:)








4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis naptár! És mindegyik gyereknek külön apróság van, vagy közös? Most nem számoltam át, mennyit látok. :)
    Én idén először próbálom ki, hogy nem tárgy, hanem élmény, lehetőleg közös élmény van a zsákokban. Eddig elég népszerű. Mindjárt építjük a nappaliban a bunkit és ott fogunk vacsizni. :)
    Tyű, kíváncsi vagyok a szülinapra. Izgi, mint mindig, még olvasóként is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön-külön apróság van mindkettőnek, Alíznak csicsa apróságok, leginkább a hajába. :)
      Albinak egy Lego űrhajó, amit Papa szortírozott szét neki, és napról-napra fog felépülni, karácsonyra kész lesz. :)
      A bunkiépítés nagyon jó! Nálunk közben alakul a szülinap is...A tavalyi Star Wars után ez olyan lesz, mint egy könnyed röppenés. :))))

      Törlés
    2. Külön-külön apróság van mindkettőnek, Alíznak csicsa apróságok, leginkább a hajába. :)
      Albinak egy Lego űrhajó, amit Papa szortírozott szét neki, és napról-napra fog felépülni, karácsonyra kész lesz. :)
      A bunkiépítés nagyon jó! Nálunk közben alakul a szülinap is...A tavalyi Star Wars után ez olyan lesz, mint egy könnyed röppenés. :))))

      Törlés