2016. augusztus 20., szombat

Virágról virágra / From Flower to Flower



Hoztam néhány közeli képet a portánkról. Augusztus vége van, ilyenkor szusszan egyet a kertem a nagy nyári virágzás után, és felkészül egy újabb nagy sziporkázásra. Számomra nagyon kedves, ragyogó időszak közeledik, már készülődnek a varjúhájak. Addig is a kitartóbbak biztosítják a színeket az ágyásokban. Virágoznak a kedvenceim, a mályvacserjék, fehér, pink és kék színben, és illatoznak a lángvirágok is. A kis konyhakertemben érik a paradicsom, paprika, alma és szőlő. Színesednek a díszalmák, és már vannak lehullott leveleink. :) Szirmok úsznak a tavon, a halaink élvezik a hűvösebb vizet. Délelőttönként madarak jönnek fürödni. Csakis ilyenkor költöznek be a kertünkbe a sárga és narancsos színek. De a kerti zuhany is használatban van még, ott kukucskál a színesedő kecskerágó bokor mögött. A zuhanyzót közelebbről is megmutatom nemsokára, ahogy ígértem. :)





















5 megjegyzés:

  1. Tök érdekes, nálunk is van egy csomó kecskerágó, de közel sem így néznek ki.:) Megint egy növény, aminek nem jól tudom a nevét.
    Teljesen nyár végi hangulata van a kerteteknek. Nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű fotókat hoztál megint, de engem most a visszafelé negyedik kép foglalkoztat: mi van a kanálban?
    Tippjeim: műtrágya, madáreleség, zizi a gyerekeknek, színes egérkaki :))))
    Kérlek, ne hagyj kétségek között, mert kilyukad az oldalam a kíváncsiságtól...! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, zizi a halaknak! :))
      Hála az égnek, nem tudom, milyen az egérkaki! :)))

      Törlés