2016. június 12., vasárnap

Utazás / Travel

Az évfordulónkat egy nagyon szép utazással is megkoronáztuk. Az elmúlt hét nagy sétákról, új vidékek felfedezéséről szólt, amelyek közül több a gyerekek számára maga volt a varázslat, nekünk pedig a teljes kikapcsolódás. A következő napokban ezekről az élményekről hozok majd képeket. Ha van kedvetek, tartsatok velem.


Kitalálható a képekből, hol jártunk? 
Úgy válogattam, hogy jellegzetes legyen, de ne látszódjanak azonnal a város leges legjellemzőbb jegyei. :)














8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Tömör gyönyör! Olyan hely, ahová vissza kell menni! Ha lehetne holnap indulnék! De mivel nem lehet, várom a képeidet! Szépek vagytok!!

      Törlés
    2. Köszönjük! Én is indulnék vissza már holnap!! :))

      Törlés
  2. Milyen szép helyen jártatok!
    Nagyon tetszik a fotó rólatok!!! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Hozok még képeket, jó újra nézegetni őket! :)

      Törlés
  3. Nem kellett volna odaírnod azt az igent, úgy izgalmasabb lenne :)
    Először csak abban voltam biztos, hogy Olaszország, de a visszafelé harmadik képnél már Velence is bejött :)
    Várom a beszámolót nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam már oda, mert úgyis ki szerettem volna tenni a továbbiakat, csak közben kimentem a kertbe és véletlenül elkezdtem gyomlálni. :))))

      Törlés