2016. június 26., vasárnap

Uborkás limonádé / Cucumber lemonade



Már itt is vagyok az uborkás limonádé recepttel. 
Azt hiszem, minél előbb kipróbáljátok, annál hamarabb megszeretitek, ha esetleg még nem ismeritek ezt a finom nyári frissítőt. Én így készítem.

Hozzávalók literenként:

1 ek. méz
1 csomag vaníliás cukor (vagy cukor nélkül  2 ek. méz)
2-3 ek. citromlé
8-10 dkg felkarikázott kígyóuborka

Kis mennyiségű meleg vízben elkeverem a mézet (és cukrot), hogy szépen felolvadjon.
Hagyom hűlni, majd felengedem a kívánt mennyiségű hideg (ásvány)vízzel.
Citrommal ízesítem, és beleteszem az uborkát.

Forró napokon jéggel finom hűsítő, akár mentalevéllel is ízesíthető, de fontos, hogy érvényesüljön az uborka íze!

Egészségünkre. :)




2 megjegyzés:

  1. Én méz, illetve cukor nélkül ismerem:fürtös uborka, citromlé, kevés gyömbér
    és ásványvíz.
    Ezért eddig nem jutott eszembe édesíteni... viszont szimpatikus most ez az
    édesített változat. Köszönöm, h feltetted a receptet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Sokféle változat van ebből is, kóstolgatni kell! :)

      Törlés