2015. január 22., csütörtök

A szülinapi doboz / Birthday box



Ez a kis doboz Papa szülinapjára készült. 
Igyekeztem egyéb hasznos ajándékokkal is előállni, de kézimunka nélkül hogy is ajándékozhatnám meg... Jó érzés a készülődés, és hogy beleteszi az ember magát egy ajándék alakulásába. 
A hálószobánk színeiben készült, Papi ott kallódó apróságinak, de elsősorban a karórának.... Amit az eljegyzésünkre vettem neki (így hát nem egy mai darab), de nem cserélte le, még mindig azt az órát hordja...
Ez egy nagyon kitartó óra! :) <3 
Most már dobozzal.


A fedelében belül a gyerekek rajzai. Az alja is gyapjúfilccel bélelve, a sarokban egy virággal.


 A toll már régi. Müller minőség. :)) De hát hogy lehetett volna otthagyni? :)




Ezeknek az eredetileg natúr fadobozkáknak a zárját is le szoktam festeni. Nem kerülgetem az ecsettel, ami tapad, tapad.



 Az ötletet innen vettem, de kicsit átalakítottam. Ez egy nagyon jó könyv, remek dolgok vannak benne. A dobozzal pedig sikerült örömet szerezni és ez a legfontosabb.


23 megjegyzés:

  1. Ez nagyon cuki lett! Nagyon pepecselős? A könyvet nem ismertem (eddig), de valahol majd belelesek :) Kellenek az ötleteket B. szülinapjára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zitám, ez a könyv szerintem tetszene neked! A házikós téma többféleképpen benne van, de talán ez az egyetlen, ami valamelyest "férfiasítható" belőle.

      Törlés
    2. Ja, pepecs, igen! Pláne, ha titkolni kell! :) Lassú...

      Törlés
    3. Van még 3 hónapom, de bele kell húznom, mert azt gondoltam ki, hogy annyi ajándékot kap, ahány éves lesz. Kézzel készített ajándék pedig mindenképpen kell. :)

      Törlés
    4. Ezt én csokival csináltam tavalyelőtt, egyesével becsomagolva, évszámozva. A fontos évszámok kiemelve, amikhez már nekem is közöm volt pl. :))) Eltartott egy ideig, míg megette, néha a munkába is vitt. :))

      Törlés
    5. http://modest-home.blogspot.hu/2013/01/hopelyhes-es-csokolades.html

      Törlés
    6. Ez nagyon jó! Köszönöm a tippet! :)

      Törlés
  2. Nagyon kedves ajándék!!! A hímzés gyönyörű lett rajta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Az első ilyen jellegű munkám! Majd azért még gyakorolni kell! :))

      Törlés
  3. Ó! Nagyon szép lett! Na, októberig még van időm. Bár nálunk már annyira nem újdonság a doboz ajándéknak, mert a múltkor csináltam neki dugi-csokis dobozt. :)

    VálaszTörlés
  4. Névtelen23/1/15 08:09

    Igen , ismerős volt a könyvből ez a házikós minta. Helyesek a gyerekek rajzai:-)
    A doboz festésénél én spec nem szeretem ha a záródó zsanér festékes, mindig leszerelek minden fémet, a lakk száradása után csavarozom vissza . Ha nem szorulnak a csavarok , akkor rásegítek palma fa express ragasztóval.
    Az ajándékod kedves, ötletes, biztosan sikert aratott.

    VálaszTörlés
  5. Emőke, te mivel lakkozol ilyenkor?
    Nem ragad utána? Jóval után is, úgy értem. Nálam még a hiper-szuper lakkokkal is előfordul...
    Örült neki, hálistennek értékel minden kézzel készült munkát!

    VálaszTörlés
  6. Névtelen23/1/15 08:49

    Bondex vízes bázisú parketta lakkot használok mindig. Mivel minden réteget( alapozó, festék, lakk) hajszátítóval " égetek" a dobozra, meggyorsítom a száradási időt is és semmi nem ragad.

    VálaszTörlés
  7. Ó, szívet melengető ajándék!!!!! Elejétől a végéig. Gyerekrajz szerelmes vagyok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most azért nem tudta magát kiélni a rajzoló! :)) Mondtam, hogy csak tollal és csak ekkora helye van...ez nem a legjobb, de kivételesen azért odafért egy minimálAlbi. :)))

      Törlés
  8. Csudiszép lett a doboz - kívülről és belülről is!

    VálaszTörlés
  9. Ez valami csodaszép lett! A Te külső munkád is csodálatos, de a bélésrajzok... szívet melengető az egész együtt, úgy ahogy van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is szerettem készíteni! :) Közös családi munka. :))

      Törlés