2014. január 30., csütörtök

Varrás maradékokból / Sewing leftovers



Mindig azt érzem, hogy itt lenne az ideje rendbe tenni a dolgaimat...ma volt egy kis időm és a kék anyagokat rendezgettem. Mert most kékből van a legkevesebb! :) Viszonylag kis darabok vannak már csak, és úgyis épp ezekkel dolgozom, mert a hétvégére készül itthon valami.....
Ami már régebben elkészült: maradék vékony kockás vászonból egy sál, az alján keskeny csipkével és egy hozzá illő gyűrű. Ilyen:

***
I've always felt that it's time to organise my things...today I had a little time, and I was arranging the blue materials. Because currently I have the lowest stock of blue! :) There are only quite small pieces left, and I'm working with these anyway creating something for the weekend at home...
Already finished earlier: a scarf from a leftover thin checkered material with narrow lace on the bottom, and a matching ring. Here they are:





A régi cérnák is megérdemelnek majd egy rendszerezést

***
The old reels of yarn also deserve to be organised



Ezek a kis porcelántányérkák családi ereklyék. Ha Alíz is olyan kis finom kezű lesz, mint Albert, játszhat velük a majdani babakonyhájában. :)

***
These tiny porcelain plates are family relic.If Aliz will be also so fine handed like Albert, she can play with them in her future doll kitchen. :)



-------------------------------------------------------------------------------------------

És következzen egy játék, melyet Szera indított, s melyben engem Leki választott ki.

Ismerjük meg egymást újra!

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Hét dolog, amit magamról megosztanék:
1. A családom, az otthonom és a kertem a legfontosabb számomra. És ezt egy nap sem felejtem el.
2. Minden nap énekelek a gyermekeimnek, a munkám révén mások gyermekeinek is. :)
3. A munkám különlegesen szép, fontos, hasznos, büszke vagyok rá, nagyon szeretem. Ringató Országos Zenei Nevelési Program...
4.Szeretem a rendet, a rendszereket és a rendszerességet. De képtelen vagyok ezeket betartani. :)))
5. Örömmel szervezek baráti összejöveteleket nálunk, mindent szeretek, ami ezzel jár: készülődést, evést, beszélgetést, humort és nevetést, a gyerekeket, és a normális felnőtteket. :))))
6. Szeretem a kézbe vehető magazinokat lapozgatni, egy jó kávéval, vagy teával, vagy sütivel, vagy mind együtt.
7. Szeretek (vagy többet szeretnék) magas hegyek hűvös levegőjén sétálni.

Hét olyan oldal, amire gondoltam:
7. És egy magazinblog, ha lehet....: http://portavideki.blogspot.hu/

Ezeket az oldalakat (ha lehetne, még többet is) szívesen ajánlom mindenkinek, s ha ilyen-olyan okból ők most nem viszik tovább a játékot, ez is érthető. De gondoltunk egymásra. Kellemes nézelődést, szép hetet kívánok mindenkinek.

10 megjegyzés:

  1. Ó!!!! Ennyire még nem örültem soha kipécézésnek!!! :-D :-D
    Illetve eddig, ha kipécéztek bosszún törtem a fejem!!! :-D
    Köszönöm!
    A magadról megosztott dolgokat én is írhattam volna! egy kivételével! Én nem szoktam más gyerekeinek énekelni! :-D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy Rólad is megtudhattunk ezt-azt... :)
    A rendrakás pedig jó ötlet, az én "kicsestáramnak" is jót tenne egy ilyen akció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Észrevetted? A szívek fordítva vannak a fiókban. Az elejükön már ott a muffin. De azt majd hétvégén! :))

      Törlés
  3. Jól esik, hogy rám is gondoltál.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy gondoltál rám! :) A 4. pont rám is jellemző! :) Én is szeretek énekelni, csak nem tudok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy gondoltam Rád!
      Nem baj, azért csak énekelj! :)

      Törlés
  5. Csodásak a kék dolgaid (1-2-n meg is akadt és elidőzött a szemem :))
    Köszönöm, hogy játszottál velem :) és jó volt olvasni Rólad. A kipécézettek is tetszenek.
    Nagyon szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,a fiók a nagymamám varrógépéhez való. :)) Csak külön élnek, mert a felfüggesztés kicsit hiányos. Én köszönöm, hogy gondoltál rám!

      Törlés