2014. január 12., vasárnap

Új formában az előkert / Frontyard in new form

Az előkertben is lebontottam a karácsonyi dekorációt. 
De a tél még csak most kezdődik...Nem szeretném, ha tavaszig csupasz lenne minden, így fehér-szürke-barna-zöld árnyalatokat raktam össze a bejáratnál.

***
I've dismantled the Christmas decoration in the frontyard as well.
But the winter is just to begin...I wouldn't like to have everything plain until spring so I used white-grey-brown-green shades at the entrance.


Íme a párkánypárna! :) Ilyen szó nem volt eddig, de most már van :) Mert egy huzatfogó párnára hasonlít ugyan, de ki tenne ilyet ablakon kívülre...? És az ablakok is újak és fontos a tudatomnak, hogy huzat az már nincs!! :)

***
Here is the sillpillow! :) This word has not existed before :) Although it looks like a draught pillow but who would put it outside the window...? And the windows are new and it's important for my conscience that there is no more draught!! :)


Hogy miből van a párna? Nadrágszárból. Egy kedves ismerősömnél feleslegessé vált ez a kockás nadrág, nem akarta kidobni, úgy gondolta, nekem tetszene ez az anyag, és talán kezdek vele valamit. Igaza lett! :) Gyapjúfilc szíveket varrtam rá. Ettől kicsit olyan télies lett, de már nem karácsonyi.

***
And what is the pillow from? From pant legs. These checkered pants got obsolate with my kind friend and she didn't want to dispose of them, she thought I would like the material and use it for something. And she was right! :) I sewed felt hearts on it. So it got a little winter like but not Christmas like anymore.


A natúr fa madárházat repesztéses technikával festettem. Alul zöld, majd repesztőlakk és fehér festék került rá, végül hobbilakk.

***
I painted the plain wood bird house using the cracking technique. First layer green, then cracking lacquer and white paint, finally hobby lacquer.










Ez az ezüstös levelű növényke, amit dekoráláshoz használok a curryfű. Egy tőből nagy méretű bokor nőtt a fűszerkertemben. Télálló, most is pont olyan szép és illatos, mint nyáron.

***
This silver foliage plant that I use for decorating is the curry grass. From one stem it grew to a shrub in my herb garden. It is winter hardy and as beautiful and scented as in summer.





Már csak egy kis hó hiányzik

***
Only some snow is missing



Most már addig marad így, míg meg nem jönnek az első tavaszi virágok...

***
This will now remain until the first spring flowers...


9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik Minden! Ilyen hivogatásnak talán a hó sem tud ellenállni :)
    A szemem a csúcsos tetejű kis szekrénykén? akadt meg annyira jó formája van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csúcsoska egy kerti lámpás. Majdnem akkora, mint én :)) Ausztriában vettük egy Obiban. Kérdeztem a férjemet, hogy kaphatok-e egy kerti mécsestartót, 80 % -kal le van értékelve. De már beleegyezett, mikor meglátta...alig tudta kivinni a kocsihoz :DD

      Törlés
  2. Gyönyörű dekorációt és gyönyörű képeket készítettél!!! A januári kertinaptár-laphoz már lesz miből választani :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Megint ugyanaz van, mint tavaly. Bezzeg márciusban majd lapátolunk.
      Nemsokára hozom a keresztszemes muffinokat, amit tőled ötleteltem!! :)

      Törlés
    2. Már nagyon, és nagyon kíváncsian :) várom!

      Törlés
  3. Én is azt a kerti lámpást-is-néztem.Azt hittem egy szekrényke és sajnáltam,hogy kint van.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fedett helyen van! :)) Megbecsülve! Bent már hiába becsülném, nem férne el :))

      Törlés
    2. :)
      Olvastam a bejegyzésedet máshol,hogy áll még a fátok ,a kisfiad viszont díszít Húsvétra.:)
      Én is mondtam az unokáimnak Szilveszter után,hogy most volt Karácsony és képzeljétek,idén is lesz Karácsony..:)
      Azt hiszem ilyenkor kellene folytatnom a karácsonyi tervek megvalósítását, mert ősz után kevés az idő.:)

      Törlés
    3. Elkezdtem már a bontást, de nálunk a karácsony elpakolása egy hétig tart! :))
      Viszont külön dobozba mennek, amiket nem tudtam befejezni, a félkész alkotások, vagy javítanivalók. Az ötletek már gyűlnek az idei karácsonyra, zömükben szintén olyanok, amikre nem volt idő.
      Albert mindig szeret várni valamire. Talán így tudta elengedni a karácsonyt, hogy már várja is a nyuszit :)

      Törlés