2014. január 24., péntek

Madárkáim / My birdies



Ezekkel a madaras mintákkal dolgoztam mostanában. Miután eltettem a karácsonyi párnákat, szerettem volna egy ilyen szettet a nappaliba

***
I've been working with these bird patterns recently. After I packed the Christmas pillows away I wanted to have such a set in the living room




A karácsonyi rénszarvasos párnához készítettem a henger alakú párnabelsőt. Megszerettem a formáját, így most pöttyös anyagot is szabtam rá, amíg a szarvasok dobozban pihennek :)

***
I made the cylinder shaped filling for the Christmas reindeer pillow. I like its shape so I sewed a dotted material on it and the reindeers can rest in the box :)


A szélesebb csipkét ajándékba adta egy néni ehhez a varródobozhoz, még tavaly a kecskeméti bolhapiacon

***
I got the broader lace from an old woman as a gift to this sewing box at the flea market of Kecskemet last year







Ebben az őszi magazinban találtam a mintát

***
I found the pattern in this autumn magazine





Jó érzés, hogy kész vagyok vele. Következhet valami új:

***
It's a good feeling that I'm ready with it. Now something new can come:


23 megjegyzés:

  1. Óóóó! Madárkák!!!! Nagyon tetszik minden!!! Alig várom a hétvégét,hogy hímezhessek! remélem,hogy időm is lesz rá....Vásznam már van.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mamka! Jó hímzést hétvégére, vagy kellemes lapátolást! :))

      Törlés
  2. A filcmadárkákat is te készítetted????? Édesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemnem, a madarak az Ikeából jöttek néhány éve. A gombák meg tavaly. :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek! Különösen szeretem a vörösbegyeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, olyan kis helyesek! :)

      Törlés
  4. Csuda aranyosak a madárkáid!!! Nagyon hangulatos lett a nappalitok! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi! Íme egy rendezett sarok! :)))

      Törlés
  5. Nagyon-nagyon tetszik ... SZUPER!
    Kukkants be hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita, örülök, hogy tetszik!
      Kukkantottam, nahát...köszönöm, hogy engem is kipécéztél! :))

      Törlés
  6. Fantasztikusan hangulatos Nálatok minden! :) Édesek a madarak! Nálad most épp megint ősz van... :) pedig most jön a hó - legalábbis itt-ott...
    El ne felejts havas kertet fényképezni! Ugyanis 1 db kertinaptár rendel...! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem felejtem el, dehogy! Ide még nem ért el a hó. Albert tegnap ki akart küldeni, hogy a fa stégen megmaradt 1 centi hóból kaparjak össze neki egy hógolyót! :)))

      Törlés
  7. Nagyon megnyugtató ez a bézs színvilág! És ez a tapéta...Most nézem csak! Ez a blogháttered???? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy mondod, tényleg teljesen nyugodt vagyok! :DDD
      És most, hogy nézed...igen, a blogháttér az a mi tapétánk! :)

      Törlés
  8. Jól van, na! Próbáltam olyan dicséretet írni, amit előttem még senki!!! :-D :-D
    A "nagyon" szó rendkívül eredeti lett...:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD Téged mindig szeretünk Babám! :)))

      Törlés
  9. A madárkák nagyon édesek. Én is nagyon szeretem az Acufactum könyveket és design-okat. Viszont a kivarással már vannak gondok. Egyszer nem csinálnál egy leírást tippekkel hogy mire ügyeljünk? Nagyon jó lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire gondolsz? A keresztszemes öltésekre? Hát, figyelem a szálirányt, hogy merről merre öltök, figyelem, hogy ne másszon el a minta és ezzel együtt a színek. Nem vagyok valami profi...pl. csak színes mintáról szeretek másolni! :))

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Annyi gyönyörűséget alkotsz minden nap, hogy csak a számat tátom :) Eddig kretívnak gondoltam magam, de téged látva van még hova fejlődni. Két kérdésem lenne: a kétszínű virágos fának mi a hivatalos neve? /kukoricafa/ és a kis hímzett varrógép mintáját el tudnád küldeni? Köszönöm és csak így tovább, mert a szürke napokba te viszel színt és nagyon várom minden nap :D

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Annyi gyönyörűséget alkotsz minden nap, hogy csak a számat tátom :) Eddig kretívnak gondoltam magam, de téged látva van még hova fejlődni. Két kérdésem lenne: a kétszínű virágos fának mi a hivatalos neve? /kukoricafa/ és a kis hímzett varrógép mintáját el tudnád küldeni? Köszönöm és csak így tovább, mert a szürke napokba te viszel színt és nagyon várom minden nap :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsi! Nagyon köszönöm...amikor ilyet olvasok, akkor én is nagyon sok erőt kapok tőletek!
      A fát a kisfiam nevezte el kukoricafának, a hivatalos neve: PRUNUS PERSICA 'ORLOCI KIMERA' - Rózsaszín/Fehér csüngő barack.
      A kis varrógép mintája sajnos attól tartok már nincs meg...Budapesten vettem a Meseboltban, egy mini keresztszemes csomag volt, mintával, rajzzal, fonalakkal....
      Még egyszer nagyon köszönöm, hogy írtál, jólesett. :)

      Törlés