2014. január 27., hétfő

Interjú / Interview


A minap Fischer Mónival, Kézügyesek blog megálmodójával beszélgettem egy virtuális interjú erejéig, amiben elsősorban az otthonunkról, a terveimről esett szó.

A januári hónapot az otthonteremtés témakör töltötte ki, olyan népszerű bloggerek közreműködésével, akik az én szívemnek is kedvesek.
Megtisztelő, hogy az öt kiválasztott között én is ott lehettem. Szeretettel ajánlom nektek az interjút, amit ide kattintva elolvashattok: KÉZÜGYESEK


***
I participated in a virtual interview with Moni Fischer, creator of the Kézügyesek (Handycraft) blog the other day. I was asked about our home and my plans.
January is around the theme of home decoration with the contribution of popular bloggers who are close to my heart as well.
It's an honour that I'm among the five selected. I kindly recommend you the interview that you can access by clicking here: KÉZÜGYESEK


18 megjegyzés:

  1. Névtelen27/1/14 12:26

    Elolvastam, tetszik.
    Látszik, hogy harmóniában élsz, szereted az otthonod, szereted a családod.Tudatosan élsz.
    Fontos ehez a megfelelő partner, jelen esetben a férjed.
    Bizony a harmóniát megteremteni nehéz, komoly önismeret, ösztön..., és bizony pénz is kell hozzá.
    Örülök hogy vannak ilyen kiegyensúlyozott emberek mint te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emőke! Nagy dolog, hogy a férjem is szívesen csinálja velem együtt. Még egy-két ilyen biztató bejegyzés és elő is hozakodok neki az idei terveimmel! :) Ahogy lejjebb Évinek is írtam, idén lesz egy kis összefoglalás, hogyan lomoltuk össze a kertet is. A lakást is egyébként. Bútort sem veszek rendes áron! :)))

      Törlés
  2. Imádom a blogodat! :) "Bebarangoltam" a kertedet, és így, kertész szemmel is azt kell mondjam, gyönyörű! Le a kalappal! Persze, persze, kell hozzá a háttér, meg a pénz, de szerintem mégsem ezen múlik! Hanem inkább a jó ízlésen, szépérzéken, kreativitáson és a tudáson!
    A lényeg benned van, ez látszik mindenen, ami körülvesz!
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nekem Évi, te kertész vagy? De jó neked! Így akkor méginkább jólesik, ha tetszik! :)) Rengeteg munka van ebben, mert egyedül csináltuk. Természetesen a nagy része megvolt már a gyerekek előtt, most már minden lelassult. Van itt még egy fontos dolog, ami nélkül nem lennénk ott, ahol. A spórolás! Erről még fogok írni, mert tervezek az idénre olyan bejegyzéseket, ami arról szól, hogy 10 éves a kertünk. Szinte alig van olyan növényünk, amit rendes áron vettünk. 152 tápanyaghiányos narancssárga buxus! :DD kertészeti kiárusítások, " Mentsetek meg!" növények, 1 Euros David Austin rózsák Ausztriából...na majd mesélek. Nagy lomolók voltunk...:))))

      Törlés
    2. Szia! Igen, ráadásul dísznövény, zöldség szakos! Úgyhogy tudom mennyi munka egy ilyen kert! :) Szép szakma, én imádom, bár tud kemény is lenni, amikor 40 fokban, vagy hóban, fagyban is kint kell dolgozni! :) De nem csinálnék mást, nem tudom magam elképzelni egy irodában! Nagyon szeretnék egyszer egy saját kertészetet is! Mi németországba járunk sokat, és gondolom nem kell mondanom, miattam minden ház előtt meg kell állni fotózni, minden kertészetbe be kell menni... :D Mindig feltöltődve, tele ötletekkel térek haza! Ott kultúrája van a kertművelésnek, és igényesek a környezetükre! Csak remélni tudom, hogy egyszer mi is eljutunk erre a szintre! A kertépítés egy kertészmérnöknél se megy máshogy, csak saját kezüleg, önerőből, és lassan, de egyszer úgy is olyan lesz, mint amit megálmodtam! Húúú! 1 Euros David Austin? Ne máááár!!!! :D Ha szaporítok valamit, gondolok rád! Majd csereberélünk! ;) És ha bármiben tudok segíteni, nyugodtan keress meg!

      Törlés
    3. Nagyon rendes vagy, köszönöm!
      Ne is mondd...még Ausztriában is...nem is a leggazdagabb részein, öröm végigsétálni egy családi házas utcán. Még akkor is olyan rendezett, igényes, hívogató, ha alig van benne valami.
      Emlékszem, mikor még csal Albert volt és altattuk délután Ausztriában, akkor nem az ágyba dugtuk, hanem betettük a kocsiba és mentünk kerteket nézni a faluba.
      Amikor meg még ő sem volt, akkor messzebb jutottunk...Németország, Anglia, Skócia...gondolhatod... :))))

      Törlés
    4. 5 éves a kertünk. mindaddig szépnek gondolom, míg nem látok a tietekhez hasonlót! :-D
      Egy dologban érzem magam elveszve, hogy a kertépítés előtt nem volt koncepcióm! Pár tuja, tulipános szép sorban... Ezen nőttem fel...
      aztán barátnőm - hasonló a kertjük, mint a tiétek kezembe nyomott pár évadnyi Csodakertet. Napokig virágneveket mormoltam álmomban! :-D Na, ez viszont teljes zűrzavart okozott az agyamban! Össze vissza vettem-ültettem a növényeket. Fele nem bírta ki a kertészkedési stílusom, felét túl közel ültettem, azonnal akartam kész kertet! Mostanra lelassultam, kezd körvonalazódni, mit is szeretnék. Mondhatom, hogy kezdhetem elölről az egészet!
      Ezért kell a koncepció, a növényismeret! És ennek nálunk tényleg nincs kultúrája! Bár, azért még mindig kreatívabb a kertünk, mint a nagy átlag!
      Nem mellesleg a cikket is élvezettel olvastam! :-D
      Gratulálok!

      Törlés
    5. Kinga, szerintem az első alapszabály: Meg kell rendelni a Csodakert magazint! :))) Jó úton vagy: :)) Hozzáteszem, nem bosszantásként, hogy a kertünk nagyjából már készen volt, mire megtanultam bekapcsolni a számítógépet és megismertem azt a fogalmat, hogy internet! :DDD Fura, de előtte is boldog ember voltam! :))
      Ha egy szerzőtől kellene könyveket kiemelnem, akkor Alan Titchmarsh művei legyenek ott a polcon. A Spektrumon ment is annak idején "Kertész leszek" címmel a sorozata, felér ő is egy magazin előfizetéssel! És egy nagy szerencse, ami minket segített: Mi felrotáltuk a legelőt a hátsókertben és mindenféle földcsere nélkül megmaradt gyakorlatilag minden, amit ültettünk! Aztán már csak odébb kellett néha rakni...:DDD

      Törlés
    6. Most is megy egy jó sorozata Alan Titchmarshnak : "Szeresd a kerted!"
      Nekem legalábbis nagyon tetszik!
      Olvastam az interjút, tudod mi tetszett a legjobban? " Nekem nincsenek nagy terveim. Csak a legnagyobbak :) Szívemből szóltál!

      Törlés
    7. Mert az emberek annyi mindenre akarnak figyelni mostanában. Pedig a lényeg ott van az orrunk előtt!...
      Jó a stílusa ennek az Alan bácsinak, és az operatőre is. Muszáj utána kertészkedni! :))

      Törlés
  3. Szeretettel gratulálok! Tetszett a cikk - tetszenek a válaszaid - tetszik az életetek (amit látok belőle :)))
    Lassan kiadhatod az első lakberendezési újságot - gyönyörű fotókból már lenne válogatás bőven! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész komolyan mondom, sok erőt adtok a folytatáshoz. Most legszívesebben kimennék gereblyézni. De már fél 7 van! :)))) Úgyhogy a tőled kapott lendülettel elteszem végre az utolsó karácsonyi díszeket. Nem látsz mindent, hidd el! :)))))
      Nagyon köszönöm!

      Törlés
  4. Gratulálok az interjúhoz! Szeretnélek egy kis játékra invitálni, kérlek nézz be hozzám:)
    http://anyinyoka-kincsestara.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, ez így nem lesz jó! :))) Nem vagyok egy nagy matekos, de rögtön az elején látszott, hogy bonyolódni fog....Köszönöm a lehetőséget, de engem már kipécéztek és ha hiszed, ha nem, most rakom össze a bejegyzést. Te is benne voltál az én hetesemben, épp írni szerettem volna neked. Szóval köszönöm a lehetőséget....:)))

      Törlés
    2. Nem véletlen, hogy többen kipécéztünk:) Szeretem a blogod, gyönyörűek a képek, amiket az alkotásaidról, az otthonotokról, a kertetekről készítesz!

      Törlés
    3. Kedves vagy , köszönöm! Már tudom, mit jelent, mikor mások azt mondják, hogy erőt adnak nekik a bejegyzések! Megyek és elpakolok. :)

      Törlés
  5. Gratulálok az interjúhoz♥!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rita! :)
      (ezeket a kis szivecskéket hogy csináljátok a szövegbe? :))

      Törlés