2014. január 1., szerda

A szilveszteri alma / Apple at New Year's Eve

Az ember néha olyat csinál szilveszterkor, amit addig sosem...
Nos, én fahéjas almakarikákat sütöttem és végignéztem egy teljes filmet este! Nyitott szemmel! :))
Szóval mi részükről kirúgtuk a ház oldalát! :)) Az almás rész nagyon jó volt, sima palacsintatésztában sütöttem, amibe egy kis vaníliás cukrot és fahéjat kevertem:

***
People do things at new year's eve like never before...
Well, I baked cinnamon apple rings and watched a complete movie at night! With open eyes! :))
So we rocked our house this way! :)) The apple part was very good, I baked it in plain pancake dough mixed with some vanilla sugar and cinnamon:










        

4 megjegyzés:

  1. Ezt biz'a megkívántam! Pedig ma akartam kezdeni az új, egészséges életünket! :-P
    A napokban láttam a neten egy szíves-porcukros-almás fotót, hasonlított a tiedre.
    Valentin napra tartogatom! :-D

    VálaszTörlés
  2. Á, nálunk minden nap Valentin nap van! :)))
    Ha nem, akkor Karácsony! :)))
    Egészséges élet meg mindig hétfőtől.

    VálaszTörlés
  3. Névtelen2/1/14 11:49

    Csudafinom így az alma, a szilveszteri duhajkodás közben biztosan jó ízűen fogyasztottátok:-)
    Egészségetekre!

    VálaszTörlés