2013. augusztus 5., hétfő

Kosár kuckó / Basket Cottage

Az úgy jó, hogy mindenkinek legyen egy kedvenc kuckója. A mózeskosár családi ereklye mélyen a '60-as évekből....tehát még nálam is régebbi, de még én is aludtam benne.
Most örömmel láttam neki a felújításnak, igazi kényelmes kis kuckó lett belőle Alíznak.

***
Everybody should have a favourite place. This carrycot is a family relic from deep the 1960's...so older than me but I also used to sleep in it.
I happily started to renew it, and it became a cosy snug for Aliz.


A matracot habszivacsból vágtam, két gumis lepedőt varrtam hozzá és egy huzatot a kis gyapjú paplanra.
(Körben a fejvédő ikeás, ez jó hosszú, így kettévágtam, a másik fele megy majd egy régi fa bölcsőbe, ami szintén felújítás alatt van és szintén lassan halad :)

***
I cut the matrace from foam rubber, sewed two blankets with bound edges and a cover for the wool quilt. (The round cover comes from Ikea which is quite long so I had to cut it into two, the other half will go into an old wooden cradle currently also under a slow renewal :)


A kosárhoz tartozó házikót Tilda minta alapján készítettem, de átalakítottam, hogy puha legyen, mosható és később majd lehessen gyömöszölni.

***
I made the house for the basket based on a Tilda pattern with modifications so it is soft, washable and for grabbing later.


A kosarak fülét gyapjúfilccel gomboltam össze, ami önmagában is praktikus, mert a fülek soha nincsenek jó helyen. Egyelőre a házikó is ide van felakasztva. Később, ha már nem lesz elég a nézegetés és az ütögetés, le lehet majd venni és közelebbről megvizsgálni :)

***
The handles are attached with a piece of felt and a button which is practical in its own since the handles are never in a good place. For now the house is also hung here. Later when looking and hitting will not be enough, it can be detached and investigated closer :)


A bejárat :)

***
The entrance :)


Valami kellett a másik oldalára is. Futórózsa a hátsó kertben :)

***
Something was needed on the back side. Climbing rose in the garden :)




A kosárnak sikere lett, Liza nagyon szereti. Nagyokat sziesztázik benne a nyári melegben. 
Jó pihenést kicsi lány :)

***
The basket is a success, Liza likes it very much. She takes siestas in it in the summer heat.
Have a good rest, little girl :)


3 megjegyzés:

  1. Milyen szépen megcsináltad a mózeskosarat!!!
    Nem csoda, hogy a pici lányodnak is tetszik :o)))
    Nekem is nagyon tetszik!!! :o)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan aranyos helyet készítettél Alízodnak!
    Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen17/8/13 05:41

    Gyönyörű, ízléses munka,tele szeretettel!

    VálaszTörlés