2013. május 6., hétfő

Tarisznyák / Haversacks

Végre elkészültem vele. Már nagyon szerettem volna olyan egyszerű táskákat, amikben csak az aktuális kézimunkáimat tartom. Utazáskor, vagy amikor a klubba megyek a lányokhoz, ne legyen benne pénztárca, kulcs, innivaló....csak az alapanyagok és a készülő munkák. A kb. 60 centis készen kapható panelből jött ki  a két tarisznya. Egy nagy kép volt a panelen és két kicsi, ami a kisebb táska eleje és háta lett, és ehhez egy hosszabb vállpántra való gombos-mintás csík. A többi elemet kockás anyaggal egészítettem ki.
Nagyon szeretem a színeit.

***
At last I have finished it. I always wanted to have simple bags for my current needlework. For travel or when I go to the club with the girls, not for purse, keys or bottles...only for the materials and the work in progress. One readily available panel of 60 cm would make these two haversacks. On the panel there were one big and two small pictures the latter became the front and back of the smaller bag, and a button-patterned strip for a longer shoulder loop. I added checkered material to it. I like its colours very much.




  
  


Azt ugye pontosan tudjuk, hogy egy négyéves fantáziáját nem lehet korlátok közé szorítani.
Csak annyit kértem az elején Albitól, hogy segítsen néhány gombot szépen elhelyezni az anyagon...... :DDD

***
As we know there's nothing to ring fence the fantasy of a four-year old. I only asked Albi to help me put a few buttons on the material......:DDD



10 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik a tarisznyád!!!♥
    Szuperek lettek! A kockás anyag pedig annyira jól illik hozzá!
    Szerintem a bagolynak is jól áll a gombszem :o)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép anyag, és nagyon jók lettek a tarisznyák!

    VálaszTörlés
  3. Óóóóóó!Most ronda módon irigykedem.:)Csodásak lettek!!!!!!Ez a madaras anyag!....Tökéletes harmónia a kiegészítő anyaggal.otthon körül kell néznem,mert azért nekem is vannak titkosan szép anyagjaim.:)
    Csak mire hazaérek, elfáradok és nézek ki a fejemből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kockás anyag...rögtön láttam, hogy mindenhez jó lesz:)Apró kockás pamutvászon, ami annyira olcsó volt, hogy 10 métert vettem belőle. Lett már belőle ágyneműhuzat, terítő, mikulás zsák, szalvéta, ilyen tartó, olyan akármi. Most, a tarisznyáknál fogyott el :)

      Törlés
  4. Szia! Egyszerűen elképesztő szép dolgokat hozol létre, nagyon tetszik, rajongód lettem! :-)))

    Kaptál tőlem egy díjat :-) http://kri-notesz.blogspot.com/2013/05/best-blog-dij-nekem.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nekem....nagyon megleptél és igazán jólesik! Eddig még csak olyan díjat kaptam, amiért énekelni kellett :) Nem is gondoltam...szóval köszönöm és örülök, hogy "találkoztunk".

      Törlés
  5. Szia, aranyosak a táskák. :) Még a csipesz is küldönleges amivel felakasztottad őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Elég sokáig vadásztam ilyen csipeszekre, nekem antik változatban is megfeleltek volna...végül ezeket újakat találtam a Rayher Kreatív centrumban Budapesten.

      Törlés
  6. Jó látni lányok, hogy ennyi mindenkinek tetszett, köszönöm, hogy írtatok :)

    VálaszTörlés