2013. május 9., csütörtök

Az új zsákom / My new bag








6 megjegyzés:

  1. Én is pont nemrég hímeztem ki ezt a madárkát, de még nem használtam fel...:o) A tiéd viszont nagyszerű lett!!! Nagyon tetszik! :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi. Gyorsan készen lett, mert egyszerű, mint a gyerek tornazsákja :)

      Törlés
  2. Szuper lett!
    A hímzés, a befejezés és a fotók is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Jólesik ezt egy profitól hallani. Az igazság az, hogy én nem is tudok rendesen keresztszemezni :) Bökdösök ide-oda, aztán a végén általában örülök neki :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, a farkasfogat úgy varrtad oda, hogy előtte az aida vásznat "csak" elvágtad, vagy be is van hajtva, szegve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak elvágtam...egyelőre ez a merevebb anyag nem tűnt foszlósnak,úgyhogy csak simán felvarrtam a zsákra, majd rá a farkasfogat.

      Törlés