2013. március 12., kedd

Papírtojások húsvétra / Paper Easter eggs

Ma préselt papírtojásokat díszítettem húsvétra mindenféle maradékkal.
A papírtojások önmagukban is mutatósak, de én mindegyiknek adtam egy kis színt akrilfestékkel, hogy jobban érvényesüljenek a rátett apróságok.

***
Today I decorated pressed paper eggs with various leftovers for Easter.
Paper eggs are showy themselves but I gave them a slight colourful acrylic finish so that the attached little things prevail better.




A tojásokat hústűre szúrva festem és szárítom. Ha maszatos lesz, megy a mosogatógépbe.

***
I paint and dry the eggs on meat needles. If they get smeary, they go into the dishwasher.
  



Mire kész lettem, már nem volt természetes fény, így minden kicsit sárgábbnak látszik, mint a valóságban.
Örömteli munka volt, az apró virágos tojás kivételével még ragasztót sem használtam, csak kötözgetni és gombostűzni kellett, így viszonylag gyorsan megvoltam vele.

***
By the time I finished, there was no natural light anymore so everything looks a little more yellow than originally. It was a joyful job, except for the egg with the tiny flowers I didn't use any glue, only yarn and pin. so I could finish quite quickly.
  
  
  

A régi fa tyúk is kapott egy kis felújítást, így már beülhet a tojások közé :)
Hasonlóan kellemes húsvéti készülődést kívánok mindenkinek!

***
The old wooden chicken also got some new finish, so it can now sit with the eggs :)
I wish you all similarly pleasant preparation for Easter!
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése